OPENDEVEL Kft.


ÁRLISTA és ÁSZF


Érvényes:


2017-02-06-tól visszavonásig


Jelmagyarázat, jegyzetek

Az árak Netto Forintban (HUF) értendőek, tehát az ÁFA-t nem tartalmazzák!



ÁRLISTA

Demo rendszer

Ár: ingyenes

Mit tartalmaz:

  • legfrissebb PerpetuumERP alaprendszer, teszt adatokkal

  • a számla nyomtatási funkció letiltva

  • Információs ügyfélszolgálat az első 30 napban

  • rendszeren belüli útmutató

  • 1 órás online bemutató, 4 órás online konzultáció

  • a demo rendszerben lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk!

  • javasoljuk éles rendszerrel párhuzamosan is!


PerpetuumERP alaprendszer, bérelhető konstrukciók

Ár:

hűség nélkül 55.000.- / hó

1 év hűséggel 50.000.- / hó

2 év hűséggel 45.000.- / hó

Mit tartalmaz:

  • legfrissebb PerpetuumERP alaprendszer

  • Információs ügyfélszolgálat

  • rendszeren belüli útmutató

  • 1 órás online bemutató, 4 órás online konzultáció

  • nincs felhasználószám alapú díj

  • Technikai ügyfélszolgálat, Alapcsomag OPD

  • online elérhető rendszer, 2 GB tárterülettel

  • 10 egyidejű felhasználóig javasoljuk (30-50 alkalmazott átlagos terhelése)

PerpetuumERP alaprendszer

Ár: 1.000.000.-

Mit tartalmaz:

  • legfrissebb PerpetuumERP alaprendszer

  • 1 db kitelepítés (helyi* vagy OPD VPS), *szabályoknak meg kell feleljen

  • Információs ügyfélszolgálat az első 30 napban

  • 5 incidens kezelés az első 30 napban (ha szükséges)

  • rendszeren belüli útmutató

  • továbbfejleszthetőség lehetősége

  • nincs felhasználószám alapú díj

  • 1 órás online bemutató, 4 órás online konzultáció

  • 365 nap ingyenes programkód hiba javítás, szavatosság


Szoftverfejlesztési óradíj

Ügyfélszolgálati csomaggal rendelkező Ügyfeleinknek 8.000.-

Minden más esetben 12.000.-

Szoftverfejlesztés csak az aktuális legfrissebb alaprendszerrel rendelkező ERP-re lehetséges!


Tanácsadói, tervezői, oktatási óradíj

Mit tartalmaz:

  • üzleti logikai tanácsadás

  • szoftvermegoldási tanácsadás

  • üzleti logikai problémák megoldásának leképezése a rendszerben

Ügyfélszolgálati csomaggal rendelkező Ügyfeleinknek 8.000.-

Minden más esetben 12.000.-

A kiszállási díjat nem tartalmazza!


Kiszállási díjak

Debreceni mérnöki irodából indulva, előre kiszámolva!

Kiszállási díjak:

  • autópálya útvonalakon(!)

  • a helyszínen eltöltött idő és munka külön díj

  • előre egyeztetett időpontra 5000 HUF + 40 HUF / km, oda-vissza (Google Maps alapján)

  • azonnali indulás egyedileg emeli az alapárat


Információs ügyfélszolgálat

Technikai ügyfélszolgálat mellé ingyenes.

Mit tartalmaz:

  • elérhető 9-16-ig (H-P), telefonon, e-mail-ben

  • a rendszer felhasználói felületeivel kapcsolatos információ

  • nem tartalmaz szoftvermérnöki vizsgálatot, beavatkozást, tanácsadói segítséget!

  • egy ügyfélszolgálati csomag egy rendszerhez (önálló egységhez) vehető igénybe

  • Díja: 10.000.- / hó (akár 1 hónapra is rendelhető)


Technikai ügyfélszolgálat

Mit tartalmaz:

  • dobozos alaprendszer frissítéseket és törvényi követéseket!

  • szoftvermérnöki vizsgálat, hibakeresés, hibafeltárás, beavatkozás

  • 4 munkaórán belüli reagálás

  • információs ügyfélszolgálat

  • demorendszer lehetősége

  • DISASTER RECOVERY (DR) - Katasztrófa utáni helyreállítás lehetősége

  • problémákkal kapcsolatos telefonos egyeztetés 9-16-ig (H-P), kijelölt kapcsolattartóval

  • Szolgáltató hibabejelentést csak e-mail-ben fogad(!) (info@opd.hu)

  • csak távoli eléréssel, nem helyszíni kiszállással

  • a szoftvermérnöki munkaórák nem összevonhatóak az egyes hónapok között, illetve szoftverfejlesztést nem tartalmazhatnak

  • egy ügyfélszolgálati csomag egy rendszerhez vehető igénybe

Alapcsomag OPD:

havi 2 szoftvermérnöki munkaóra, minimum félórás egységekben

  • éves szerződés

  • OPD VPS-en (a VPS díját nem tartalmazza!)

  • további munkaórák igény szerint rendelhetőek, egyedi ajánlattal

  • Díja: 20.000.- / hó


Alapcsomag helyi szerver:

  • havi 2 szoftvermérnöki munkaóra, minimum félórás egységekben

  • éves szerződés

  • a helyi szerver szabályoknak meg kell feleljen(!)

  • helyi szerveren (a helyi szerver díját, üzemeltetését nem tartalmazza!)

  • további munkaórák igény szerint rendelhetőek, egyedi ajánlattal

  • Díja: 30.000.- / hó


Incidens alapú csomagok

Kiknek ajánlott?

Azoknak, akik nem szeretnének havidíjas konstrukcióban fizetni, és csak a tényleges hibaesemények alapján akarnak elszámolást.


Természetesen tartalmazza a szoftver frissítéseket is, mint minden technikai ügyfélszolgálati csomag!


A konstrukció alapján az Ügyfél incidens csomagot vásárol, mely magában foglal megadott számú incidenst. Ez magában foglaI információs ügyfélszolgálatot és Technikai ügyfélszolgálatot is. Az alap incidens csomagok munkaidőben 9-16-ig (H-P), 4 munkaórán belüli munkakezdést tartalmaznak. Igény szerint lehetőség van magasabb szintű szolgáltatást tartalmazó csomagok vásárlására is (munkaidőn túli munkavégzés, dedikált tanácsadók és fejlesztők).


Amennyiben valamilyen probléma merül fel, a kollégáink 4 munkaórán belül megkezdik annak kivizsgálását. A problémát feltárjuk, és javaslatot teszünk annak megoldására.

Incidens alapon elszámolt hibabejelentés lehet:

    rosszul rögzített és problémát okozó adat

    feltételezett hiba, melyről kiderül, hogy a rendszer helytelen használatából ered

    új fejlesztési igény azonosítása

    konkrét szoftver hiba – utólagosan a felhasznált incidens jóváírásra kerül


A megvásárolt csomagok 365 napon belül kerülhetnek felhasználásra.


Minden incidens tartalmaz maximum 5 szoftvermérnöki munkaórát, azaz amennyiben ennyi munkaórába belefér, az adott problémát ki is javítjuk! További munkaórák igény szerint rendelhetőek, egyedi ajánlattal.


Kicsi

5 incidens

200.000.-

Közepes

10 incidens

350.000.-

Nagy

25 incidens

750.000.-


Technikai Ügyfélszolgálati csomaggal nem rendelkezőknek

A Technikai Ügyfélszolgálati csomag szolgáltatásai egyedi árajánlattal vehetők igénybe.

Dobozos szoftver frissítés, törvényi követés

A törvényi követést csak Technikai Ügyfélszolgálati csomaggal rendelkező ügyfeleinknek vállaljuk, de számukra ingyenes (a csomag tartalma)!

A törvényi követés a számlázó modulra vonatkozik, és csak a törvényben követelt alap esetekre.

Technikai Ügyfélszolgálati díjcsomagot csak aktuálisan legfrissebb rendszerre vállalunk. Így az elavult rendszerek tulajdonosainak az ügyfélszolgálati csomag megrendelésével rendszer felfrissítést is rendelniük kell.

Frissítési díjak

  • Technikai ügyfélszolgálati csomaggal rendelkező Ügyfeleinknek ingyenes!

  • Technikai ügyfélszolgálati csomaggal nem rendelkező Ügyfeleinknek a dobozos frissítés egyszeri díjszámítása verziószámonként(!) Díja: 120.000.-


Karbantartási időszak

Szoftver fejlesztési frissítés

Az egyedi szoftver fejlesztések éles rendszerbe frissítése előre egyeztetett rendszer leállást igényelhet. Egyeztetés nélkül sosem állítjuk le a rendszert karbantartás miatt!

Tervezett karbantartás

Elképzelhető olyan szerver frissítés, mely nem sürgős, de a frissítés idejére leállást igényel. Ezekben az esetekben a karbantartás időpontját előre egyeztetjük!


Nem tervezett karbantartás

Elképzelhető olyan szerver frissítés, mely sürgős(!), mert szerver biztonsággal kapcsolatos, és a frissítés idejére leállást igényel. Ezek időpontját nem tudjuk előre egyeztetni (érthető okokból, hiszen azonnal kell reagálni); de olyan mérvű adatvesztéssel / adatlopással járhat, hogy a rendszer időszakos leállása a “kisebbik rossz”. Természetesen ezekben az esetekben is igyekszünk érintett Ügyfeleinket értesíteni!

OPD VPS - APPLIKÁCIÓ HOSTING

BASIC

  • 1 CPU mag, 1 GB RAM, 2 GHz CPU, 500 GB havi forgalom, 20 GB tárhely (SSD)

  • nem dedikált (nem csak a Megrendelő van adott virtuális szerveren)

  • Tartalmazza a biztonsági mentéseket a DISASTERY RECOVERY csomagunkhoz!

  • 10 egyidejű felhasználóig javasoljuk (30-50 alkalmazott átlagos terhelése)

  • Díja: 10.000.- / hó


BASIC+

  • 1 CPU mag, 1 GB RAM, 2 GHz CPU, 500 GB havi forgalom, 50 GB tárhely (SSD)

  • nem dedikált (nem csak a Megrendelő van adott virtuális szerveren)

  • Tartalmazza a biztonsági mentéseket a DISASTERY RECOVERY csomagunkhoz!

  • 10 egyidejű felhasználóig javasoljuk (30-50 alkalmazott átlagos terhelése)

  • Díja: 30.000.- / hó


VPS dedikált

  • 8 CPU mag, 8 GB RAM, 2 GHz CPU, 4 TB havi forgalom, 400 GB tárhely (SSD)

  • dedikált CSAK a Megrendelő van adott virtuális szerveren(!)

  • Tartalmazza a biztonsági mentéseket a DISASTERY RECOVERY csomagunkhoz!

  • 30 egyidejű felhasználóig javasoljuk (50-100 alkalmazott átlagos terhelése)

  • Díja: 50.000.- / hó


A BASIC és BASIC+ csomagban - amennyiben a szerveren túlterhelést érzékelünk -, felkérhetjük Ügyfelünket, hogy az ő felhasználási szokásainak megfelelő szerver szolgáltatást válasszon!

OPD SERVER

SERVER dedikált

  • éves szerződéssel(!)

  • 24 CPU mag, 2 GHz CPU, 30 TB havi forgalom, 1Gbit/s, 16 GB RAM, 500 GB tárhely (SSD)

  • dedikált: CSAK a Megrendelő van adott fizikai szerveren(!)

  • Tartalmazza a biztonsági mentéseket a DISASTERY RECOVERY csomagunkhoz!

  • 50 egyidejű felhasználóig javasoljuk (100- alkalmazott átlagos terhelése)

  • Díja: 100.000.- / hó


DISASTER RECOVERY - Katasztrófa utáni helyreállítás


Mit tartalmaz:


Havi egyszeri teljes visszaállítást.


Mit jelent ez?


Minden éjfélkor a szoftverben lévő adatokról (a fájl mellékletek kivételével) biztonsági másolatot készítünk, távoli helyszínre is. Ezt minden általunk üzemeltetett rendszer (OPD VPS és OPD SERVER) esetében ingyenesen elvégezzük.


Így teljes szerver meghibásodás esetében is tudjuk garantálni, hogy akár egy másik szerveren is visszaállíthatjuk a rendszert, a legrosszabb esetben is a tegnap éjféli adatokkal (amennyiben egyedileg nem máshogy lett beállítva).


Visszaállítási szolgáltatásunk felhasználói hibából eredő esetekben is kérhető.


Technikai Ügyfélszolgálati csomaggal rendelkező Ügyfeleinknek a visszaállítást (alapesetben) a bejelentéstől számított 4 munkaórán belül elindítjuk (hogy ténylegesen mikor jön létre, előre nem meghatározható)!


Visszaállítási kérelmet csak a Technikai Ügyfélszolgálati csomagban megállapított időszakban áll módunkban fogadni! 9-16-ig (H-P) Kibővített ügyfélszolgálati rendelkezésre állás egyedi ajánlattal kérhető.


A Disaster Recovery szolgáltatásunkat, tehát a katasztrófa utáni helyreállítást Technikai  Ügyfélszolgálati csomagjainkhoz ingyen biztosítjuk!


Technikai Ügyfélszolgálati csomaggal nem rendelkező Ügyfeleinknek csak egyedi elbírálás alapján áll módunkban visszaállítást adni.


Helyi szerverek esetében csak az általunk üzemeltetett szerverek esetében van lehetőség biztonsági mentésre, távoli biztonsági mentésre és Disaster Recovery-re, illetve a Disaster Recovery díja nem tartalmazza a kiszállási díjat!


Helyi szerver esetében a biztonsági másolat távoli helyszínre mentése:

Díja: 10.000.- / hó




Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza az OPENDEVEL Kft.


A cég elnevezése: OPENDEVEL Kft.

Székhelye: 4031 Debrecen, István út 65. 5. em. 16.

Cégjegyzékszám: 09 09 014027

Adószám: 14082382-2-09

EU adószám: HU14082382

Cégvezető: Papp Gergely (+36-20-330-2276)

Email: info@opd.hu


által üzemeltetett online szolgáltatásként bérelhető PerpetuumERP rendszer és “dobozos” alaprendszer használatára, megvásárlására vonatkozó feltételeket. Az OPENDEVEL Kft. és a Felhasználó közötti szerződés a Felhasználó általi szabályos regisztrációval – kivéve a visszautasítás esetét – jön létre az első díjbekérőben meghatározott díj Felhasználó általi megfizetésével (jóváírásával), illetve ezt követően kezdi meg az OPENDEVEL Kft. a szolgáltatásban a számlázási nyomtatás szolgáltatását. A Felek közötti, magyar nyelvű szerződés (ÁSZF) írásbeli szerződésnek minősül, amelyet az OPENDEVEL Kft. rögzít, illetve a Felhasználó számára hozzáférhetővé tesz.


OPENDEVEL Kft. fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosításról az OPENDEVEL Kft. rövid felhívás formájában tájékoztatja a Felhasználókat. OPENDEVEL Kft. biztosítja, hogy jelen ÁSZF hatályos szövege minden Felhasználó számára a  http://www.opd.hu/aszf/ címen folyamatosan elérhető.


1. Teszt igénylés


Az OPENDEVEL Kft. által működtetett online szolgáltatásként bérelhető PerpetuumERP szolgáltatásai elérhetőek mindazok számára, akik gazdasági tevékenységük körében (nem fogyasztóként) érvényesen regisztrálnak az OPENDEVEL Kft. weboldalán, valamint jog- és cselekvőképes személyek vagy gazdálkodó szervezetek. Előbbiek alapján jelen ÁSZF-re nem terjednek ki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, illetve egyéb, fogyasztókra vonatkozó jogszabályok rendelkezései.

A regisztrációval a Felhasználó elismeri, hogy a 18. életévét betöltötte és cselekvőképes személy, aki a szolgáltatást gazdasági tevékenységének körében (nem fogyasztóként) használja vagy gazdálkodó szervezet képviselője és minden esetben a saját vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében, valós adatai, illetve elérhetőségei megadásával regisztrál.


A Felhasználó nem veheti igénybe a PerpetuumERP-t olyan vállalkozás támogatására, mely illegális tevékenységet folytat, illetve más olyan tevékenységet, amelyet az OPENDEVEL Kft. erkölcstelennek vagy egyéb szempontból kifogásolhatónak tart.


A regisztráció folyamán a Felhasználó köteles a hozzá köthető, valós adatokat megadni. Az OPENDEVEL Kft., amennyiben tudomására jut, hogy a Felhasználó által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult a regisztrációt visszautasítani, illetve a hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni, illetve a Felhasználót a PerpetuumERP online szolgáltatásának használatából kizárni.


A regisztrációt követően Felhasználó egy visszaigazoló, aktiváló linket tartalmazó emailt kap.


2. PerpetuumERP demo rendszer rendelés


Minden a honlapon megfelelően regisztrált, és demo igénylést leadó felhasználónak OPENDEVEL Kft. ingyenes tesztrendszert biztosít a PerpetuumERP-hez, korlátlan (de OPENDEVEL Kft. által bármikor lezárható) ideig. Ez alatt az időszak alatt a PerpetuumERP minden alapfunkciója a normál használati feltételeknek megfelelően működik, az teljesértékű PerpetuumERP rendszerként használható, egy megkötéssel - törvényi okok miatt a számlák elkészíthetőek, de nem nyomtathatóak (nem generálódik számlakép PDF). Az ingyenes próbaidőszak alatt a PerpetuumERP működése külön indoklás nélkül, bármikor felmondható. A tesztrendszerek időnként frissítésre kerülnek, ekkor a bennük tárolt adatok teljesen eltűnhetnek.


3. PerpetuumERP bérleti díjak fizetési módja


A bérleti díjat a Felhasználó előre fizeti meg az OPENDEVEL Kft. számára. A befizetett összeget az OPENDEVEL Kft. tartja nyilván. A Felhasználó a befizetést banki átutalással kezdeményezheti az OPENDEVEL Kft. bankszámlájára. Számláját a Felhasználó a számlán jelzett határidőig köteles kiegyenlíteni.


Az online szolgáltatásként bérelhető PerpetuumERP rendszeres bérleti díja tartalmazza a szoftver folyamatos üzemeltetését a későbbiekben meghatározottak szerint, továbbá magában foglalja a naponkénti adatmentés elkészítését, és a kiszolgálótól független helyen történő tárolását. A Felhasználó a befizetést Forintban (HUF) végzi az OPENDEVEL Kft. számlájára.


A bérleti díj tartalmazza az általános forgalmi adót és a kötelező terheket.


A bérleti díj tartalmazza korlátlan számú ügyfél és feladat kezelését, a napi adatmentést, korlátlan számú belépést a PerpetuumERP-be, garantált ügyfélszolgálati segítséget (csomagfüggően), a folyamatos fejlesztéseket és a törvényi követésnek megfelelő frissítéseket.


OPENDEVEL Kft. fenntartja a jogot, hogy késedelmes fizetés esetén a számla fizetési határidejének lejártakor a szolgáltatást részben, vagy teljes egészében korlátozza (felfüggessze). A PerpetuumERP bérleti díjak a fizetési késedelem miatti felfüggesztés alatti időszakra is fizetendőek, (OPENDEVEL Kft. a felfüggesztés időtartama alatt is biztosítja a felhasználó számára a PerpetuumERP rendszerben lévő adatok tárolását, a biztonsági adatmentéseket, továbbá OPENDEVEL Kft. nem számít fel külön behajtási díjat és késedelmi kamatot.), azonban a Felhasználó kérésére történő felfüggesztés esetén a felfüggesztési időszakban nem kerül számlázásra a rendszer.


Előfizetési konstrukciók elérhetőek az alábbi oldalon:


http://www.perpetuumerp.hu/arlista


3. OPENDEVEL Kft. kötelezettségei


OPENDEVEL Kft. a Felhasználó számára biztosítja jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatások működését.


Amennyiben OPENDEVEL Kft. a Felhasználónak kárt okoz – figyelemmel jelen szolgáltatás jellegére – OPENDEVEL Kft. felelőssége, hogy amennyiben Felhasználó az elvárható gondossággal járt el (például, de nem kimerítően: kár esetén elvárható gondossággal járt el a kárenyhítés során), úgy OPENDEVEL Kft. köteles az eredeti állapot visszaállításához, továbbá a kárenyhítéshez szakmai támogatást adni, amelyért díjazást nem számíthat fel.


Amennyiben Felhasználó késedelmes információszolgáltatása, vagy más okok miatt OPENDEVEL Kft. – saját befolyásán kívül eső körülmény következtében – az Általános Szerződési Feltételekben vállalt rendelkezésreállást nem tudja tartani, úgy OPENDEVEL Kft. köteles erről haladéktalanul tájékoztatni Felhasználót.


OPENDEVEL Kft. köteles haladéktalanul értesíteni Felhasználót a tudomására jutott minden olyan körülményről, amely a szolgáltatás teljesítését megakadályozná, vagy hátráltatná.


4. Felelősségkorlátozás


OPENDEVEL Kft. a Felhasználó(k) magatartásáért más Felhasználókkal, illetve harmadik személlyel szemben semmilyen felelősséggel, illetve helytállási kötelezettséggel sem tartozik.


OPENDEVEL Kft. nem vállal semmilyen felelősséget olyan – elsősorban számítástechnikai vírus okozta – károkért, amelyek a Felhasználó számítástechnikai berendezésében vagy egyéb tulajdonában a belépés vagy a rendszer használata során keletkezett. OPENDEVEL Kft. szintén nem vállal felelősséget a rendszer az internetszolgáltató hibájából történő elérhetetlenségéért, lassú működéséért.


Kizárt OPENDEVEL Kft. felelőssége minden olyan magatartásért (különösen kárért), amely a weboldal (rendszer) – szolgáltatás – szakszerűtlen, jogszerűtlen, ÁSZF-ellenes használatából ered, illetve a Felhasználó a szolgáltatás igénybe vételével remélt anyagi hasznának a vártnál csekélyebb mértékéért, az anyagi haszon elmaradásáért, illetve veszteségért.


OPENDEVEL Kft. szintén nem felelős a személyes, illetve bizalmas információk elvesztéséből, a hardver vagy szoftver egészének vagy egy részének használhatatlanságából, személyi sérülésből illetve bármely kötelezettség teljesítésének elmulasztásából (beleértve a gondatlanságból, jóhiszeműségből vagy az ésszerű gondolkodásból eredő kötelezettségeket) származó, bármilyen jellegű károkért vagy veszteségekért.


5. Weboldal (perpetuumerp.hu, opd.hu)


A Weboldal tartalma (pl.: szöveg, adat, videó, audió, kép stb. – a továbbiakban: anyagok) – ide nem értve a Felhasználók által az OPENDEVEL Kft. rendelkezésére bocsátott anyagokat az OPENDEVEL Kft. kizárólagos szellemi tulajdonát képezi, annak – akár online, akár nyomtatott vagy bármilyen egyéb módon történő – felhasználására kizárólag az OPENDEVEL Kft. előzetes hozzájárulásával (engedélyével) kerülhet sor. A Weboldal egyes részei kizárólag egyéni (saját) felhasználás céljából menthetők vagy nyomtathatók ki. Ez a jogosultság azonban nem jelent hozzájárulást (engedélyt) a letöltött anyagok kereskedelmi céllal történő többszörözéséhez, terjesztéséhez, hozzáférhetővé (letölthetővé) tételéhez, adatbázisban való tárolásához, illetve bármilyen átdolgozásához. A Weboldalon található képeket harmadik személyek csak kifejezett engedéllyel használhatják fel. A felhatalmazás nélkül történő felhasználásuk sérti a szerzői és a személyiségi jogok védelméről szóló jogszabályokat.


6. Felhasználó kötelezettségei


A Felhasználó köteles az OPENDEVEL Kft. szerződésszerű teljesítését elfogadni, és a teljesítés után járó díjat az OPENDEVEL Kft.-nek határidőre megfizetni. Felhasználó köteles jelen szolgáltatás teljesítéséhez szükséges közreműködést az OPENDEVEL Kft. részére biztosítani.


OPENDEVEL Kft. jogosult a szolgáltatás teljes, vagy részleges korlátozására (felfüggesztésére), amennyiben Felhasználó a szoftver használatával harmadik fél érdekeit vagy a vonatkozó hatályos jogszabályokat sérti.


Karbantartási célból az OPENDEVEL Kft. üzemeltető személyzete jogosult Felhasználó rendszerébe bejelentkezni.


7. Technikai feltételek


A PerpetuumERP web alapú, Internet kapcsolatot igénylő szoftver-szolgáltatás.


7.1. Bejelentkezés feltételei


  • szélessávú internetkapcsolat;

  • Windows Internet Explorer 9.0+, Firefox 10.0+, Google Chrome 20.0+ vagy kompatibilis internet böngésző, OPENDEVEL Kft. a Firefox böngésző használatát javasolja!;

  • a fenti internet böngésző futtatására alkalmas számítógép;

  • aktív felhasználó név és jelszó ismerete;

  • bejelentkezésnél használt felhasználó névvel és jelszóval egyszerre csak egy bejelentkezés történhet.


7.2. Munkavégzés feltételei


  • bejelentkezés feltételei teljesülnek;

  • Felhasználó befizette az aktuális szolgáltatási díjakat, OPENDEVEL Kft. felé lejárt tartozása nem áll fenn.


8. Rendelkezésre állás


OPENDEVEL Kft. garantálja, hogy az általa szolgáltatott szoftver a 0-24 órás szolgáltatási szintet évi 99%-os rendelkezésre állással teljesíti. Ez maximálisan évi 87,6 óra leállási lehetőséget biztosít PerpetuumERP szolgáltatása számára, előre tervezett és bejelentett karbantartási időkkel és egyéb problémákkal együtt.


9. Adatmentés


OPENDEVEL Kft. biztonsági biztosítékot garantál az esetlegesen előforduló hardver hibák, és környezeti-katasztrófák okozta adatvesztés elkerülésére. A webkiszolgáló tükrözött, redundánsan tároló merevlemez megoldással és szünetmentes áramellátással rendelkezik. A webkiszolgálón tárolt összes adat (a filemellékletek kivételével) minden éjfélkor mentésre kerül, amely a PerpetuumERP adatbázisának egészét tartalmazza a rendszer esetleges összeomlás utáni visszaállítására, Disaster Recovery.


10. Munkatársak elérési jogosultságának kezelése


A munkatársak rendszerelérési jogosultságának kezelését a Felhasználó végzi az erre a célra kijelölt Adminisztrátor Felhasználóval. A Felhasználónak lehetősége van munkatársat hozzáadni, törölni illetve a meglévő munkatársak adatait módosítani továbbá munkatársat aktiválni, inaktiválni.


A Felhasználó felelőssége saját jelszavának biztonságos tárolása. Ezért illetve az ebből eredő károkért OPENDEVEL Kft. semmilyen felelősséget nem vállal.


11. Titoktartás, adatvédelem


OPENDEVEL Kft. kötelezi magát arra, hogy védi és őrzi, üzleti titokként bizalmasan kezeli a szolgáltatás teljesítése során tudomására jutott adatokat, bizalmas adatokat, információkat, bizalmas információkat, dokumentumokat, és minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy azok megfelelő védelmét biztosítsák.


OPENDEVEL Kft. és Felhasználó a bizalmas adatokat, bizalmas információkat csak a szolgáltatás teljesítése céljából használhatják fel, a tudomásukra jutott adatokat, információkat pedig csak a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra, kivéve ha a közlésre jogszabály kötelez.


OPENDEVEL Kft. vállalja, hogy jelen ÁSZF alapján részére átadott valamennyi adat, információ üzleti titoknak minősül, mint ilyen bizalmasan kezelendő, és harmadik személyek tudomására hozni, valamint az ÁSZF-ben meghatározott céltól eltérően felhasználni tilos.


A fenti titoktartási kötelezettség a szolgáltatás fennállta alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad.


A Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan szolgáltatás használatáért, amelynek során a hozzáférés jelszaván keresztül történik. A Felhasználót jelszavának titokban tartásával kapcsolatosan teljes körű felelősség terheli.


OPENDEVEL Kft. a Felhasználó által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Felhasználók azonosításához, illetve a szolgáltatás teljesítéséhez, a sikeres teljesítéshez szükséges mértékben és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-ában meghatározottak szerint használja fel. A Felhasználó személyes adatainak jelen szerződésben meghatározott felhasználásához jelen Szerződés megkötésével egyben hozzájárulását adja.


OPENDEVEL Kft. köteles a Felhasználó által a PerpetuumERP rendszerbe rögzített adatokat a Felhasználó kérésére haladéktalanul törölni. Amennyiben a Felhasználó a törlést nem kéri, a szerződés megszűnését követően OPENDEVEL Kft. a Felhasználó által a PerpetuumERP rendszerbe rögzített adatokért semmilyen felelősséget nem vállal, azok bármikor törlésre kerülhetnek.


12. Naplóbejegyzések használata


A Weboldal úgynevezett naplóbejegyzéseket használ, mely naplóbejegyzések tartalmazzák az internet protokoll címet (IP cím), a Felhasználó által használt böngésző típusát, az internetszolgáltatót, dátum/idő bélyegzőt, a hivatkozó és kilépő oldalak címét és a kattintások számát a Weboldal látogatása alatt. Előbbiek célja, hogy az OPENDEVEL Kft. ennek segítségével látogatási szokásokat elemezzen annak érdekében, hogy a Weboldal kezelése és adminisztrációja hatékonyabb legyen. A naplóbejegyzésekben tárolt adatok semmilyen módon nem kapcsolhatóak konkrét természetes személyhez.


OPENDEVEL Kft. a Weboldalon úgynevezett anonim látogatásazonosítót (cookies) alkalmaz a Weboldal felhasználói preferencia szerinti optimalizálása érdekében.


Előbbi alkalmazásokat, illetve az azokhoz kapcsolódó adatkezelést, műveleteket a Felhasználó az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi és elfogadja.


13. A szolgáltatás nyilvános helyen történő használata


Amennyiben a Felhasználó a PerpetuumERP rendszert nyilvános helyen (pl. internetkávézó stb.) használja, a rendszerben megvalósított védelmi intézkedések mellett az adatok védelme érdekében szükség van a Felhasználó közreműködésére is.


Ha fennáll annak a lehetősége, hogy mások is hozzáférnek a Felhasználó által használt számítógéphez, az alábbi biztonsági lépéseket javasolt végrehajtani:


  • a böngészőben ne engedélyezze az ideiglenes internet fájlok tárolását

  • ellenőrizze, hogy senki sem figyeli jelszava megadásakor

  • jelszavát semmilyen körülmények között ne hozza nyilvánosságra

  • amennyiben úgy érzi, hogy illetéktelen személyek megtudták jelszavát, változtassa meg azt

  • ne hagyja sohasem őrizetlenül azt a számítógépet, ahol éppen folyamatban van a PerpetuumERP használata

  • a PerpetuumERP rendszert minden esetben a Kilépés gomb alkalmazásával, ne pedig a böngésző ablak bezárásával hagyja el


14. Vis maior


Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli, a szerződés létrejötte után bekövetkező, annak teljesítését lehetetlenné tevő esemény, amelyet szerződő felek nem láthattak előre, és nem háríthattak el, és amely nem vezethető vissza egyik fél felróható magatartására sem. Ilyen események lehetnek különösen: szükségállapot, sztrájk, háború, forradalom, terrorista cselekmények, természeti katasztrófa, tűzvész, árvíz, járvány, karantén korlátozások, szállítási embargó stb. Vis maior esetén mindkét fél mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól.


15. Szerződés megszűnésének esetei


A Felhasználó jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja külön indoklás nélkül.


OPENDEVEL Kft. azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az alábbi esetekben:


  • Felhasználó az esedékes szolgáltatási-díjfizetési kötelezettségével 30 napot meghaladóan késedelembe esik;

  • 60 napot meghaladó vis maior esete;

  • ha a Felhasználó a szerződés rendelkezéseit súlyosan megsérti;

  • ha a Felhasználó olyan magatartást tanúsít, amely az OPENDEVEL Kft. – illetve az egyes Felhasználók – jogos érdekeit, különösen az OPENDEVEL Kft. jóhírnevét sérti, vagy magatartása eredményeként a szerződés további fenntartása az OPENDEVEL Kft. részéről nem várható el;

  • ha utóbb kiderül, hogy Felhasználó által a regisztráció során megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, illetve az ÁSZF rendelkezéseinek;

  • ha Felhasználó az OPENDEVEL Kft.-t egyéb módon megtéveszti.


A szerződés rendkívüli felmondása kizárólag írásban – a szerződésszegő félnek a regisztráció során megadott email címre küldött emailben – történhet. A PerpetuumERP rendszerben rögzített adatok tulajdonosa a Felhasználó, így a szerződés bármely fél általi felmondása esetén a bevitt adatokat OPENDEVEL Kft. ingyen és 30 munkanapon belül a rendelkezésére bocsátja a Felhasználóval egyeztetett formátumban, amint a Felhasználó rendezi a számláját. Felhasználó által javasolt formátum javaslat nem kötelezően érvényes OPENDEVEL Kft.-re.


A felek a szerződés megszűnésekor egymással szemben teljes körűen elszámolnak.


16. Vitás kérdések rendezése


Felhasználó esetleges panaszaival OPENDEVEL Kft.-t az alábbi elérhetőségek egyikén keresheti fel: telefon: +36-20-330-2276, email: info@opd.hu. Telefonon a Felhasználók hétköznap 9.00 és 16.00 óra között kereshetik fel OPENDEVEL Kft. ügyfélszolgálatát.


OPENDEVEL Kft.-nek és Felhasználónak meg kell tennie mindent annak érdekében, hogy közvetlen tárgyalások útján rendezzenek minden olyan nézeteltérést vagy vitát, mely közöttük jelen szerződés keretében vagy a szerződéssel kapcsolatban merült fel. Minden, a szerződés megkötése után felmerülő, a szerződés teljesítését akadályozó körülményről a felek kölcsönösen kötelesek egymást a körülmény tudomásukra jutását követően haladéktalanul tájékoztatni.


Ha az érintett felek az említett közvetlen tárgyalások megkezdésétől számított 30 napon belül nem tudják megoldani a szerződés alapján vagy ezzel összefüggésben keletkezett jogvitájukat, úgy a felek a Debreceni Járásbíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.


Debrecen, 2017. február 06.

- VÉGE   -